Acest site utilizează cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Denumire Furnizor Scop Expirare Tip
CookieConsent https://delivery.sergiana.ro Stochează statutul de consimțământ al utilizatorului pentru domeniul curent 1 an HTTP
PHPSESSID https://delivery.sergiana.ro Păstrează starea sesiunii de utilizatori între solicitările de pagină. 29 zile HTTP
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Denumire Furnizor Scop Expirare Tip
collect google-analytics.com Folosit pentru a trimite date către Google Analytics despre dispozitivul și comportamentul vizitatorului. Urmareste vizitatorul pe dispozitive cat și pe canale de marketing. Session Pixel
_ga https://delivery.sergiana.ro Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web. 2 ani HTTP
_gat https://delivery.sergiana.ro Utilizat de Google Analytics pentru a reduce rata solicitărilor Session HTTP
_gid https://delivery.sergiana.ro Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web. Session HTTP
APISID => HSID, PREF, SAPISID, SID, SSID google.com Retine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc. 2 ani HTTP
NID google.com Retine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc. 6 luni HTTP
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de publicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.
Denumire Furnizor Scop Expirare Tip
ads/ga-audiences https://policies.google.com/privacy Retine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google de marketing pentru o conversie. Sesiune PIXEL
Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.

Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.

Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.

Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.

REGULAMENTUL DE DESFĂȘURARE A PROGRAMULUI DE FIDELIZARE
“Sdelivery”


Art. 1. Organizatori:
Societatea ALTIUS S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Municipiul Braşov, str. Lotrului nr. 18, Judeţul Brasov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J08/1017/1992,  codul unic de înregistrare RO1106353

și 

Societatea BICOR SRL, persoană juridică română, cu sediul  în Municipiul Braşov, strada Roşiorilor nr.3, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr.  J08/3604/1992, cod unic de înregistrare RO2739370

și 

 Societatea SERGIANA PRODIMPEX SRL, persoană juridică română,cu sediul în Municipiul Brașov, comuna Poiana Mărului Str. Sub Masa Mare nr. 618B, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J08/3570/1994, având cod unic de inregistrare RO6981790

 şi 

Societatea STÎNA TURISTICĂ SRL, persoană juridică română, cu sediul în Poiana Brașov, str. Păstorului, nr.5, județul Brașov, înregistrata la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J08/1312/1995,  având cod unic de înregistrare RO7890143 

și

Societatea CALUL BĂLAN NEPTUN SRL, persoană juridică română, cu sediul în localitatea Neptun, municipiul Mangalia, str.Trandafirilor, nr.2, județul Constanța, înregistrata la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J13/660/2022,  având cod unic de înregistrare RO45719295 

membre ale Sdelivery.

Art.2. Definiția unor termeni:
Card virtual – Card de fidelizare generat la cerere pe baza înscrierii în program a unui utilizator. Acesta este obligatoriu pentru înregistrarea tuturor tranzacțiilor de fidelizare generate de beneficiile programului. Cardul virtual poate fi obținut odată cu descărcarea aplicației Sdelivery din App Store sau Google Play.
Puncte de fidelizare – Închiderea unor tranzacții de fidelizare specificate în Regulament se premiază cu acordarea unui procent din suma achitată, sub formă de puncte ce pot fi folosite conform condițiilor menționate în Termeni și Condiții. 
Punctele bonus - puncte de fidelizare acordate în plus, urmare a acţiunilor promoţionale organizate de organizatori. Acestea se pot acorda pe perioade limitate de timp în funcţie de anumite acţiuni efectuate de către utilizator (tranzacţii în anumite restaurante sau anumite intervale orare sau tranzacţii pe anumite categorii de produse).
Rata de acumulare – Procentul stabilit de Organizatorii programului pentru acordare sub formă de puncte de fidelizare, respectiv 10% din valoarea notei de plată, pentru consumul în restaurante și 5% pentru produsele cu livrare din aplicație sau de pe site
Rata de consum – Valoarea financiară a unui punct acumulat în programul de fidelizare raportat la valoarea monedei nationale. 1 punct = 1 leu în cazul comenzilor în restaurant sau 0,5 lei pentru comenzile delivery din site și aplicație.
Comunicare comercială – Orice formă de comunicare cu utilizatorul ce implică promovarea serviciilor oferite de Organizatori. 
Push notifications – Un tip de notificare ce se trimite pe telefonul mobil al utilizatorului din partea aplicației de fidelizare. 
Comunicare personalizată – se referă la acordarea unor cadouri pe baza datelor personale furnizate (de ex, voucher de zi de naștere sau onomastică) sau pe baza acțiunilor întreprinse de membru în programul de fidelizare. 
Feedback – Evaluarea făcută de orice membru al programului de fidelizare după achitarea unei note de plată. 
Acţiunile de Push Notification, Comunicare personalizată şi feedback pot fi realizate numai în condiţiile acceptării de către membrii Sdelivery, a condiţiilor specifice Regulamentului UE 679/2016
Art. 3. Condiţii de participare:
3.1. În programul de fidelizare “Sdelivery” se poate înscrie orice persoană fizică cu vârsta de minim 18 ani, care achiziționează produse din restaurantele afiliate acestui program sau de pe site-ul, ori aplicația Sdelivery.
Participantul trebuie să completeze toate câmpurile marcate ca obligatorii în formularul de înscriere. Formularele care conţin date incomplete nu sunt valide, ceea ce atrage imposibilitatea activării cardului de fidelizare.  
Participanții pot decide oricând retragerea din Programul de fidelizare prin trimiterea unei cereri scrise prin e-mail către organizator, la adresa delivery@sergiana.ro . Prin renunţarea la program se anulează toate drepturile legate de card, respectiv punctele de fidelizare sau voucherele aniversare.
3.2. Prin obţinerea şi utilizarea Cardului de fidelizare, îşi exprimă acordul cu privire la participarea la Programul de Fidelizare în condiţiile prevăzute de prezentul Regulament de desfășurare a programului de fidelizare “Sdelivery”
3.3. Regulamentul Oficial va fi făcut public pe aplicația Sdelivery. Organizatorii îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca modificările respective să intre în vigoare la momentul postării pe aplicație, iar fiecare membru este obligat să  îl consulte periodic.

Art.4.– Restaurante afiliate:
Programul este valabil numai în cadrul restaurantelor afiliate. În acest Program de Fidelizare sunt incluse toate produsele comercializate de către locațiile afiliate, cu excepția ofertelor, produselor din tutun, a produselor pentru care prețul a fost negociat  cu parteneri contractuali ai organizatorilor sau a evenimentelor cu tematică.
Lista restaurantelor participante:
-    RESTAURANT SERGIANA  - Str. Mureșenilor nr.28, Brașov, Jud. Brașov;
-    RESTAURANT SERGIANA -  Str. Zaharia Stancu nr.1, Brașov, Jud. Brașov;
-    RESTAURANT SERGIANA - B-dul 15 noiembrie, jud. Brașov;
-    RESTAURANT CASA TUDOR -  Str. Avram Iancu nr. 58, Brașov, Jud. Brașov;
-    RESTAURANT CEASU’RĂU - Str. Iuliu Maniu, nr. 56, Brașov, Jud. Brașov;
-    RESTAURANT STÂNA TURISTICĂ -  Str. Păstorului, nr.5, Poiana Braşov, Jud. Braşov
-    BISTRO&PIZZA NEC’S - Str. Iuliu Maniu nr. 43, Brașov, Jud. Brașov;
-    RESTAURANT SUB CETATE - Str. Cetăţii, nr.34, Râşnov, Jud. Braşov;
-    RESTAURANT CALUL BĂLAN  - Str. Trandafirilor, nr. 2, Neptun, Jud. Contanța
  

Art.5.  Durata Programului de Fidelizare
Programul de Fidelizare a fost lansat la data de 16 decembrie 2020 şi are o durată nedeterminată.
Cardul virtual are la momentul emiterii o durată nelimitată de valabilitate, cu limitele prevăzute la art. 8.  Prin aderarea la Programul de Fidelizare, utilizatorii de card înţeleg şi acceptă dreptul Organizatorilor de a întrerupe sau de a înceta oricând Programul de fidelizare, urmând ca acesta din urmă să comunice decizia în acest sens prin afişare în aplicație cu cel puţin 5 (cinci zile) înainte ca întreruperea sau încetarea acestuia să îşi producă efectele. La momentul încetării Programului de fidelizare, va înceta şi valabilitatea cardului, împreună cu avantajele oferite de acesta.

Art.6.  Acordare şi folosire
Acordare
Pentru a beneficia de programul de fidelizare “Sdelivery”, clientul trebuie să îndeplinească simultan următoarele condiții:
- să aibă vârsta de 18 ani împliniţi
- să completeze formularul de fidelizare “Sdelivery”, cu următoarele informații: nume și prenume, adresa de e-mail, telefon, data nașterii; formularul este disponibil pe site-ul delivery.sergiana.ro, sau descărcând aplicaţia “Sdelivery” din  App Store sau Google Play. 
Odată cu înscrierea, posesorul va avea posibilitatea și de a opta să primească comunicări comerciale din partea organizatorilor.
Aplicaţia poate fi descărcată oricând din magazinele online App Store şi Google Play.
Programul de fidelizare poate fi folosit și acumulează puncte doar după înregistrarea lui.  

 Folosire
La fiecare achiziţie de produse şi servicii din restaurantele afiliate sau de pe site-ul delivery.sergiana.ro, ori aplicația Sdelivery, în contul cardului de fidelizare va fi transferat, sub formă de puncte, bonusul aferent acesteia, calculat ca procent (10%) din valoarea notei de plată, cu condiţia prezentării cardului înainte ca nota de plată să fie emisă şi prin urmare să fie cunoscută intenţia clientului de a utiliza aplicaţia la momentul plăţii (1 punct = 1 leu) pentru comenzile în restaurante și 1 punct= 0,50 bani, pentru comenzile delivery de pe site și aplicație, indiferent de metoda de plată (cash sau cu cardul).
 De exemplu, pentru comenzi efectuate în restaurante, la o valoare a notei de 1.000 lei, valoarea punctelor acumulate care pot fi utilizate la următoarea achiziţie este de 100 lei (1000 lei * 10% = 100 lei). Punctele astfel obţinute pot fi cheltuite pentru a achita integral un alt produs achiziţionat ulterior din cadrul restaurantelor afiliate, în termen de șase luni de la data acumulării acestora. 
De exemplu, pentru comenzi efectuate în aplicație sau site, la o valoare a notei de 1.000 lei, valoarea punctelor acumulate care pot fi utilizate la următoarea achiziţie este de 50 lei (1000 lei * 5% = 50 lei). Punctele astfel obţinute pot fi cheltuite pentru a achita integral un alt produs achiziţionat ulterior din cadrul restaurantelor afiliate, în termen de șase luni de la data acumulării acestora.

De asemenea, cardul poate fi încărcat la orice casierie a oricărui restaurant afiliat. Sumele încărcate astfel sunt transformate în puncte (ex: 100 lei încărcaţi la casă = 110 puncte, întrucât se încarcă automat şi bonusul de 10%), putând fi folosite la oricare achiziţie ulterioară. Valabilitatea lor este de 6 luni de zile de la acumulare.
Acumularea sau consumul punctelor se poate face direct din aplicație astfel: Nota de plată conține un cod de bare care se scanează cu ajutorul telefonului pentru înregistrarea informației, moment în care clientul este întrebat ce opțiune dorește: acumulare sau consum de puncte. În cazul tranzacţiei cu acumulare, punctele se vor încărca în cont după achitarea notei de plată. Codul de bare generat de sistem este valabil 15 minute, timp în care clientul trebuie să achite nota de plată pentru a putea acumula punctele.

Utilizatorii aplicaţiei mobile mai au următoarele beneficii:
- informaţii legate de tranzacţii sau disponibilul din cont pot fi vizualizate pe telefon;
- vouchere periodice sau aniversare care se descarcă direct pe telefon;
- rezervări în oricare dintre restaurantele participante;
- acces mult mai uşor la noutăți și informații utile: date de contact restaurante, hartă, distanțe și rute, etc.
- comanda preparatelor disponibile livrării
În funcţie de opţiunea posesorului de card, punctele acumulate din bonusurile aferente achiziţiilor pot fi utilizate începând cu următoarea achiziţie sau pot fi acumulate în cont. 

În cazul în care clientul achită integral o notă de plată cu punctele de pe card, acesta nu va beneficia de bonus la achiziţia respectivă. În cazul în care plata notei se face parţial cu punctele acumulate anterior, clientul va primi puncte doar pentru valoarea  plătită cash sau cu card bancar. În cazul plăţilor prin transfer în cont, bonusul va fi transferat după încasarea integrală a restului de plată pentru produsele achiziţionate.
Pentru acumularea sau cheltuirea punctelor, clienții posesori al unui smartphone dețin un card virtual Sdelivery, activat prin aplicaţia cu acelaşi nume, care prin scanarea codului de bare de pe prenotă, optează pentru acumularea sau consumul punctelor.
Beneficiul cardului de fidelizare nu va fi cumulat cu niciun alt program de fidelizare existent, cum sunt voucherele promoţionale. În astfel de cazuri, clientul va trebui sa aleagă beneficiul care doreşte să i se acorde.
Nu se acordă puncte de fidelizare pentru bacșis, iar bacșisul nu poate fi achitat cu puncte. 
Programul de fidelizare "Sdelivery" nu este o loterie, fiecare posesor de card primind punctele aferente achizițiilor făcute.
Nu se acordă puncte de fidelizare în cazul în care achiziționarea de produse sau servicii în restaurant se face pentru un număr mai mare de 6 persoane.
Solicitarea ulterioară emiterii notei de plată, a acumulării de puncte în cont nu este acceptată dacă: 
-    Clientul nu anunţă ospătarul că doreşte să utilizeze aplicaţia
-    Clientului i se descarcă dispozitivul
-    Clientul transmite informaţii despre nota de plată după 24 de ore 
Solicitarea de a acumula puncte ulterior emiterii notei de plată este posibilă în termen de 24h,
doar în situaţiile de mai jos*:
-    la momentul scanării nu funcţionează reţeaua de internet
-    ospătarul nu este pregătit şi nu reuşeşte să finalizeze operaţiunea

ART.7. Reguli de funcționare a Programului de fidelizare "Sdelivery "
Fiecare card aferent Programului de Fidelizare "Sdelivery" este unic și atribuit unei singure persoane. Clientul se înscrie în programul de fidelizare furnizând următoarele informații: nume și prenume, adresa de e-mail, data nașterii, oraş de reşedinţă, pe site-ul delivery.sergiana.ro sau în aplicația Sdelivery la crearea contului.
Dacă în urma verificării se constată că informațiile sunt incomplete sau greșite, Organizatorii au dreptul de a bloca cardul. În măsura în care este posibilă contactarea clientului, i se va solicita completarea sau actualizarea datelor.
Organizatorii nu pot fi făcuți răspunzători în cazul utilizării cardului de către alte persoane decât cele înscrise în Programul de Fidelizare Sdelivery sau pentru punctele cheltuite din cele acumulate pe card în perioada anterioară anunțării dispariției sau furtului contului Sdelivery.
Punctele bonus acumulate pot fi consumate în termen de șase luni de la data acumulării acestora.
Folosirea improprie sau frauduloasă a programului “Sdelivery” de către posesorul său, atrage excluderea din Programul de Fidelizare.
Cardul nu are valoare comercială și nu se emite contra cost. Nu se poate acorda numerar la contravaloarea punctelor acumulate în contul de card.
Emitenti  și proprietari ai acestui card sunt Organizatorii, care iși asumă dreptul de a decide sistarea în orice moment a Programului de Fidelizare. 
Pentru informatii suplimentare, sugestii şi alte observaţii,  ne puteți contacta la adresa  de e-mail: delivery@sergiana.ro sau la numărul de telefon 0737 35 35 35.


ART. 8. Încetarea calității de membru al Sdelivery
Dacă contul este inactiv o perioadă de 12 luni (360 de zile), Organizatorii își rezervă dreptul de a retrage calitatea de membru Sdelivery posesorilor contului, fără înştiinţarea prealabilă.
Posesor inactiv este acela care:
- nu s-a mai logat în secțiunea online de gestionare cont, în aplicația de mobil sau pe website 
- nu a mai avut nicio activitate de fidelitate, respectiv: acumulare de puncte bonus, accesare și/ sau folosire de vouchere, acordare de feedback. 
- nu a mai avut nicio rezervare de restaurant 
- nu a mai înregistrat nicio comandă pe site sau în aplicație
Calitatea de membru Sdelivery va putea fi redobândită prin reinstalarea aplicaţiei și crearea unui nou cont.


ART. 9. Protecția datelor cu caracter personal.
În scopul derulării programului de fidelizare Sdelivery, Societatățile Altius SRL, Sergiana Prodimpex SRL, Stîna Turistică SRL și BicorImpex SRL, membre Sergiana Grup, colectează date cu caracter personal.
Politica Sdelivery cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, publicată pe site-ul delivery.sergiana.ro, explică de ce avem nevoie de anumite date cu caracter personal pentru a putea furniza anumite servicii, tipurile de informații pe care le colectăm, modul în care utilizăm aceste informații și ce drepturi aveți în legătură cu datele personale pe care vi le prelucrăm.
Pentru a deveni membru al Programului de fidelizare, clientul trebuie să își manifeste acordul cu aceasta.
La înscriere, este necesar a fi furnizate numele și prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon și data nașterii. Fără aceste date contul nu va putea fi creat.
Datele ce privesc numele și prenumele vor putea fi utilizate pentru identificarea utilizatorului și adresarea personalizată din comunicare, e-mail, și/ sau aplicație.
Numărul de telefon va putea fi utilizat pentru validarea rezervărilor făcute de către membri.
E-mail-ul va putea fi utilizat pentru identificarea unică a contului creat, precum și pentru transmiterea de comunicări comerciale.
Datele vor fi folosite pentru a trimite comunicări de marketing doar dacă persoana vizată și-a dat acordul în mod explicit pentru o astfel de comunicare. Chiar și în astfel de cazuri, există o opțiune ușor de folosit pentru dezabonare (retragerea consimțământului) în orice moment, astfel:
Aplicaţie de mobil – in ecranul Profil ce poate fi accesat din aplicatie se pot activa si dezactiva tipurile de procesare a datelor cu caracter personal. 
Secţiune cont online – în pagina dedicată setărilor de cont se pot activa și dezactiva tipurile de procesare a datelor cu caracter personal. 
Dezabonare– se poate face din orice e-mail primit din partea programului de fidelitate.

Temeiul acestei prelucrări este consimțământul persoanei vizate.
Datele cu caracter personal mai pot fi folosite acolo unde este in interesul legitim al societății să administreze, să crească și să își dezvolte afacerea: pentru a răspunde oricăror reclamații, pentru a își proteja drepturile sau drepturile unui terț, pentru a proteja siguranța oricărei persoane sau pentru a preveni orice activitate ilegală.
Pe baza activității utilizatorului și a feedback-ului transmis, se prelucrează informații despre numărul notelor de plată, valoarea și componentele acesteia, restaurantul în care s-a utilizat cardul, în scopul implementării programului de fidelizare, verificării funcționalității sistemului de acordare beneficii și personalizării experienței pe baza opțiunilor utilizatorului.
Datele cu caracter personal vor fi stocate doar atât timp cât este necesar. Cu excepția situației în care legea prevede altfel, de regulă vor fi prelucrate cel mult 3 ani de la data încetării calității de membru în programul de fidelizare.


Divulgarea către terți
Datele personale nu vor fi divulgate persoanelor terțe, cu excepția situațiilor în care divulgarea este necesară pentru a putea oferi serviciile noastre. Astfel, datele vor fi dezvăluite către Expremio Marketing SRL, societate care a dezvoltat și asigură mentenanța platformei pe care rulează aplicația. Datele vor fi folosite în numele organizatorului, și numai pentru scopurile menționate în prezentul regulament. Operatorul programului de fidelizare folosește un furnizor pentru efectuarea serviciilor de e-mail marketing ce are serverele în Statele Unite ale Americii. 
Împuternicitul este limitat în capacitatea lui de a utiliza informațiile personale doar în scopurile specific identificate de noi și este supus obligațiilor de confidențialitate și de securitate în conformitate cu contractele semnate  și cu legile aplicabile. 
Cu excepția altor societăți membre ale Sergiana Grup, nu vor fi divulgate date cu caracter personale terților cu scopul de a le permite să comercializeze produsele și serviciile către clienții noștri. 
În anumite situații putem fi nevoiți să dezvăluim date personale pentru a ne conforma unei solicitări legale, atunci când considerăm de bună credință că divulgarea datelor este necesară pentru investigarea fraudelor, protejarea drepturilor, siguranța clienților sau angajaților noștri. 
Persoanele vizate au următoarele drepturi:
•    dreptul de acces la date 
•    dreptul la rectificare 
•    dreptul la ștergerea datelor 
•    dreptul la restricționarea prelucrării 
•    dreptul la portabilitatea datelor 
•    dreptul la opoziție 
•    dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată
•    dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
În legătură cu oricare dintre drepturi sau cu o solicitare în exercitarea acestora, persoana vizată poate contacta responsabilul cu protecția datelor direct prin e-mail la adresa dpo@sergiana.ro sau prin poștă /curier la adresa Brașov str Mihail  Kogălniceanu nr. 15, jud. Brașov, 500090.
Vom încerca să răspundem la solicitare în termen de 30 de zile și putem prelungi acest termen din motive specifice, legate de complexitatea cererii. În toate cazurile, dacă această perioadă este extinsă, persoana vizată va fi informată despre termenul de prelungire și despre motivele care au condus la aceasta.
Vom investiga și vom încerca să rezolvăm orice cerere sau plângere cu privire la utilizarea sau dezvăluirea informațiilor cu caracter personal, dar în cazul unei nemulţumiri legate de răspunsul primit, persoana vizată poate face o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania. 031.8059.211 /031.8059.212, anspdcp@dataprotection.ro.


Art. 10. - Alte Clauze
Organizatorii iși rezervă dreptul de a modifica prezentul pe durata existenței Programului de Fidelizare "Sdelivery", fără o notificare prealabilă. Varianta modificată va fi adusă la cunoștință clienților prin afișare în aplicația Sdelivery și prin newsletter.

În vigoare de la data de: 17 octombrie 2022